21 Ιουν 2013

ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΜΕΓΑΛΩΝΩ



Από την Δήμητρα (Διαγωνισμός - 9η Συμμετοχή)

Σε πολύ λίγες μέρες θα κλείσω τα 28. Το νούμερο δεν μου λέει κ τίποτα όμως. Σοβαρά και με το χέρι στην καρδιά δεν με πειράζει! Φανταστείτε ότι κλείνω τα 29 κ από απλή ταχύτητα έγραψα 28!
 Είμαι από τους ανθρώπους που με ενοχλεί να βλέπω τον κόσμο να μην δέχεται την ηλικία του, να ντύνεται όπως όταν ήταν στην εφηβεία κ να αρνείται την πραγματική ηλικία ακόμα και μπροστά σε συγγενείς.

Πριν λίγο καιρό με έβγαλαν σε ένα rock stage για να γιορτάσουμε κάποια γενέθλια. Τα παιδιά στην σκηνή ήταν στην ηλικία μου αλλά φαινόταν ότι και αυτοί δεν έδιναν σημασία στα νούμερα. Συμπεριφέρονταν σαν έφηβοι ροκάδες και μου θύμισαν εμένα στα 23 μου. Δεν μπορεί να είναι τόσο μακριά! Βλέπω φοιτητές παντού και νιώθω σαν αυτούς! Θα μου πείτε τώρα πως υπάρχουν ακόμα φοιτητές στην ηλικία μου, που τους συντηρούν οι γονείς τους και δεν έχουν αναλάβει πολλές υποχρεώσεις για να αγχώνονται.
Εγώ, για να καταλάβετε, ζω εδώ και 2 χρόνια με τον φίλο μου, μαγειρεύω για εμάς τους 2 αλλά και για τη μαμά μου, καθαρίζω, προσπαθώ να δουλεύω, να κάνω οικονομία και όλα αυτά μου φαίνονται πολλά. Δεν είναι αλλά μου φαίνονται.
Μερικά παραδείγματα είναι πως ξαφνικά είδα τον Robert de Niro ασπρομάλλη, ο Statham στο Transporter 1 δεν έχει ρυτίδες, έγραφα κασέτες από το ραδιόφωνο και εκείνη την ώρα δεν έπρεπε να ακουστεί τίποτα άλλο για να μην γραφτεί και αυτό και πολλά άλλα!
Δεν με πειράζουν τα 30. Με πειράζει που δεν τα νιώθω! Δεν τα κουβαλάω. Είδα μια κυρία στην τράπεζα κοντά στα 70 να φοράει μια φούξια φούστα από τα zara και δεν θέλω να γίνω έτσι. Δε έχω πρόβλημα με τις κυρίες που ντύνονται έτσι, απλά δεν θέλω να είμαι εγώ έτσι!
Για να μην αναφερθώ στο θέμα γάμος και οικογένεια!
Έχετε ιδέα πόσες σελίδες υπάρχουν που δίνουν συμβουλές στο διαδίκτυο για το τι πρέπει να κάνεις μέχρι τα 30 ή για το σεξ στα 30 ή πώς να αντιμετωπίσεις την κρίση των 30; Πολλές!
Για να τελειώσει λοιπόν αυτό το θέμα! Είμαι μικρή γενικά αλλά αρκετά μεγάλη για να έχω πλυντήριο, να μαγειρεύω κ να μπορώ να κάνω ό,τι θέλω χωρίς να παίρνω κανενός την άδεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24