5 Δεκ 2017

"Σκέψεων Μυστικά" από τη Σοφία Κραββαρίτη


Υπάρχεις παντού. Μέσα στην άδεια μου ψυχή που περιμένει ένα ψέμα για να γεμίσει.
Υπάρχεις παντού. Στις κρύες γωνιές του νου μου που ψάχνει μια σου λέξη, χνώτα ζεστά στα θολά τζάμια της ερημιάς.
Υπάρχεις παντού. Μέσα σ' ένα άδειο κορμί που προσμένει ένα σου άγγιγμα, βάλσαμο στις αμέτρητες πληγές.Υπάρχεις παντού. Τρυφερό χάδι σ' ένα ματωμένο "θέλω". Μια ανάσα πνοής σ' ένα ξεψυχισμένο "σ' αγαπώ".
Υπάρχεις παντού. Στους δρόμους που κυκλοφορώ ψάχνοντας το πρόσωπό σου, ανάμεσα σε βλέμματα κενά και φωνές αυτοκινήτων...
Υπάρχεις παντού...
Στριγκλιές από λάστιχα, φωνές περαστικών, κούφιες σιωπές που ακολουθούν...
Υπάρχεις παντού... παντού... Κι εγώ... δεν είμαι εδώ... δεν υπάρχω... Δεν είμαι πουθενά...

©Σοφία Κραββαρίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24