21 Απρ 2012

Γιατί να ψηφίσω τα κόμματα στις εκλογές??





Τα περισσότερα άρθρα που έχω διαβάσει για τις εκλογές αφορούν τους λόγους για τους οποίους ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ψηφίσω το τάδε κόμμα ή τον δείνα συνδυασμό και φυσικά καταλήγουν όλα να με συμβουλεύουν να ψηφίσω το καλύτερο κόμμα που είναι το...(εδώ βάζει ο καθένας ότι θέλει). Μπορεί να μην είναι τόσο straightforward η «συμβουλή» αλλά με λίγο ψάξιμο καταλαβαίνει κανείς προς τα πού οδεύει ο γράφων.
            Αποφάσισα λοιπόν, για σπάσιμο να γράψω από έναν λόγο για τον οποίο πρέπει να ψηφίσουμε το κάθε κόμμα ή τουλάχιστον μια καλή δικαιολογία που θα την ρίξουμε στον καφέ που θα ακολουθήσει την ψήφο στην παραλία !! Ξεκινάμε με το κυβερνών κόμμα το οποίο είναι …..????? Ποιο είναι άραγε? Anyway, μικρή σημασία έχει η σειρά!!
Θα ψηφίσω….
-         ΠΑΣΟΚ γιατί πιστεύω ότι όντως έμαθε από τα λάθη της τελευταίας 3ετίας και επειδή ο Βαγγέλης μου κάνει κάτι. Μάλλον ο τρόπος που μιλάει θα είναι!! Α, επίσης ελπίζω ότι επιτέλους θα ξυπνήσει ο σοσιαλισμός μέσα τους και θα αλλάξει κάτι.
-         ΝΔ γιατί δεν γίνεται, για να έχει κάποιος τέτοια κάψα να γίνει πρωθυπουργός σε μια ρημαγμένη χώρα, κάτι θα έχει στο μυαλό του, κάτι καλό. Και τρομερή εμπιστοσύνη στον εαυτό του, κάτι που χρειάζεται η χώρα. Έναν πολιτικό με …..εμπιστοσύνη!
-         ΚΚΕ γιατί είναι το μόνο κόμμα που από την αρχή (του κόσμου – big bang μιλάμε και ακόμα πιο πίσω) μέχρι και σήμερα υποστηρίζει σθεναρά τη θέση του (έξοδος από την Ε.Ε., τη ζώνη του ευρώ, τη ζώνη του λυκόφωτος και όπου αλλού είμαστε μέσα) και αυτό πρέπει να ανταμειφτεί!!!
-         ΣΥ.ΡΙΖ.Α γιατί μου αρέσει η νεανικότητα που εκπέμπει ο Τσίπρας. Άλλωστε χρειαζόμαστε φρέσκιες ιδέες. Επίσης, είναι μια πιο Light έκδοση του ΚΚΕ οπότε αν θεωρείς πολύ ριζοσπαστικές τις θέσεις της Αλέκας, μπορείς να συμπορευτείς με κάτι με λιγότερα λιπαρά.
-         ΛΑ.ΟΣ γιατί είμαι δεξιός, όχι τόσο ώστε να πάρω στο κυνήγι ότι ξένο κυκλοφορεί (ακόμα και τις γάτες περσίας) αλλά και όχι τόσο αριστερός από τα δεξιά ώστε να πλησιάζει το κέντρο και παραπέρα (αν καταλάβατε τι εννοώ τρυπήστε μου τη μύτη – το δεξί ρουθούνι).
-         Ανεξάρτητοι Έλληνες γιατί μου αρέσει η στεντόρια φωνή του Πάνου και η σχετικά σταθερή του θέση τα τελευταία χρόνια. Επίσης, αναρωτιέμαι και εγώ (όχι από τα έδρανα της βουλής αλλά μετρώντας τα λεφτά στο πορτοφόλι μου πριν πληρώσω το νοίκι) για το αν θα είχα λίγα παραπάνω αν μας πλήρωναν οι γερμανοί τις ρημαδοαποζημιώσεις.
-         Δημοκρατική Αριστερά γιατί είμαι πράος χαρακτήρας άρα θα μπορούσα να βγω για ένα καφεδάκι με τον Κουβέλη και επίσης δεν είμαι τόσο αριστερός ώστε να απορρίπτω τα πάντα. Είμαι συζητήσιμος ρε παιδάκι μου!!
-         Δημοκρατική Συμμαχία γιατί εκτιμώ τη σταθερή θέση της Ντορούλας όλο αυτό το διάστημα υπέρ του μνημονίου. Τουλάχιστον δεν σε ζάλισε από τις πολλές τούμπες, πέρα δώθε. Επίσης, την λυπάμαι και λίγο αφού εκεί που θα ήταν η επόμενη πρωθυπουργός μας κοντεύει να βρεθεί εκτός Βουλής.
-         Χρυσή Αυγή γιατί θεωρώ ότι όντως έχουμε γίνει πολλοί σε αυτή τη μικρή χώρα και θεωρώ ότι χρειάζεται ένα ισχυρό σοκ το οποίο μόνο η άκρα δεξιά μπορεί να το δώσει.
-         Οικολόγοι Πράσινοι γιατί εκτιμώ το γεγονός ότι δεν δέχτηκαν το υπουργείο όταν τους το πρόσφερε ο Παπανδρέου (άρα δεν έχουν κόλλημα με την εξουσία) και επίσης κάνω και ανακύκλωση, οπότε….καταλαβαίνετε!
-         Κοινωνική Συμμαχία γιατί έχω διάθεση μεγαλοψυχίας και θέλω να συγχωρήσω λάθη και αμαρτίες του παρελθόντος δίνοντας μια δεύτερη ευκαιρία.
Αν μετά από όλα αυτά καταλάβατε τι σκοπεύω να ψηφίσω, σας παρακαλώ πείτε μου και εμένα μπας και βγάλω καμιά άκρη!!!

P.S.: Όσα αναφέρονται στο άρθρο δεν αποτελούν ντε και καλά και απόψεις της αφεντομουτσουνάρας μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24