31 Μαΐ 2018

"Αποτυπώματα Ψυχής" από τη Μαίρη Τσίλη

Του καλοκαιριού η συμμορία 


 Μου θυμίζεις κάτι καλοκαίρια από εκείνα που τα γέμιζα με αλμύρα και τα πέταγα στο καυτό κορμί του μεσημεριού για να δω αν θα καούν. Μου θυμίζεις κάτι καλοκαίρια που έλεγα πως θα ερωτευτώ εγώ εσένα κι εσύ εμένα. Παιδιάστικη ματαιοδοξία και ανόητη θερινή εφημερία στις πληγές που άνοιγε μονάχη της η καρδιά μου. Τώρα πια τίποτα δεν μου θυμίζεις εσύ . Κοιτώ τον ουρανό που θέλω και ρίχνω τις φυγές μου στα φτερά των γλάρων.
Ξέρεις γιατί? Γιατί δεν γουστάρω να φύγω από αυτό που είμαι εγώ ούτε και να πετάξω. Όμως τρελαίνομαι για την αλμύρα που θα σκορπίσουν στης μνήμης μου τα χίλια μύρια. Έχεις γλύψει ποτέ αλάτι στις άκρες των χειλιών σου? Έχεις πάρει ποτέ από πίσω του καλοκαιριού την συμμορία με τους γλάρους αρχηγούς και δραπέτες? Αν όχι τότε έχεις χάσει ζωή, έρωτα, απουσία, καλοκαίρι και όνειρα φτιαγμένα από κοχύλια.

Μαίρη Τσίλη 

ΥΣ. Καλό καλοκαίρι σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24