10 Μαΐ 2018

"Αποτυπώματα Ψυχής" από τη Μαίρη Τσίλη

Μοναχική πορνογραφία

Είμαι κάπου στο πουθενά απόψε και είμαι πιο μόνη από ποτέ. Ξέρεις γιατί μωρό μου; Γιατί σε ερωτεύομαι και θέλω να σε γεύομαι για πάρτη μου. Κάναμε έρωτα τόσες φορές με το μυαλό και την καρδιά εμείς. Σπάσαμε τα όρια της λογικής και του παραλογισμού ακόμα μέχρι που καταντήσαμε μια γραφική πορνογραφία για αναγνώστες καβλωμένους και για θεατές δυνατούς. Εκεί που τελειώνει ο οργασμός, αρχίζει η δίψα για αγκαλιά και για συναίσθημα.
Και σε αυτό ακριβώς το σημείο είναι που οι εραστές λιποτακτούν από του έρωτα την δράση και το παρασκήνιο. Είμαι ακόμα εδώ μωρό μου. Ξέχασα πως είναι να ερωτεύεσαι πια. Τα μάτια μου είναι δεμένα για να μην φαίνονται τα δάκρυα μου. Γλύφω το δάχτυλο μου και βάζω σάλιο στις ανοιχτές πληγές που μου χάραξε κάποτε το εγώ κι εσύ μαζί, επάνω στο γυμνό μου το κορμί. Σβήνω το φως και χαϊδεύω το στήθος μου. Αγγίζω τις χορδές της ψυχής μου, μα δεν νιώθω τον ήχο που συνθέτουν. Έρωτας, θάνατος, σιωπή και της ηδονής λυγμός, η αποθέωση της μοναχικής μου πορνογραφίας.

 Μαίρη Τσίλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24