17 Μαΐ 2018

"Αποτυπώματα Ψυχής" από τη Μαίρη Τσίλη

Του έρωτα μονόλογος

Αγάπη μου... Μάλλον άσε αυτήν την λέξη στην άκρη καλύτερα. Δεν γίνεται να σε λέω έτσι τώρα πια. Αγάπη μου, λες εκείνον που κάθε μέρα σε αιχμαλωτίζει στην αγκαλιά του κι εσύ αφήνεσαι εκεί. Στάχτη μου. Ναι, αυτή η λέξη νομίζω ότι ταιριάζει περισσότερο. Με άχαρη χάρη, έβαλες φωτιά σε κάθε μου κύτταρο που έγραφε το όνομα σου κι έγινες κι εσύ στάχτη μέσα στην στάχτη μου.
Αντίο μου. Και έτσι μπορώ να σε πω για να δώσω έναν ήχο στα σιωπηλά σου χείλη που έφυγαν χωρίς αποχαιρετισμό. Καημέ μου, δάκρυ μου, λυγμέ μου, έρωτα θνητέ μου, ανόητε οργασμέ μου, χαρά μου αξόδευτη, λύπη μου τρελαμένη και χαμένε εαυτέ μου. Μα τι μαλακίες σου γράφω τώρα που δεν είσαι εσύ εδώ. Δυό φορές χαμένη είμαι. Μια φορά χάθηκα όταν σε αγάπησα κι άλλη μια όταν σε έχασα για πάντα. Να ξέρεις πως ακόμα και όλο αυτό, αγάπη είναι για μένα ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!

Μαίρη Τσίλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24