20 Μαρ 2018

"Σκέψεων Μυστικά" από τη Σοφία Κραββαρίτη

# Ήμουν μόνη μου για καιρό, ψάχνοντας και γυρεύοντας το δικό μου φως...
Είχα μια πίστη μέσα μου βαθιά ότι όλα τα όνειρά μου θα βγουν αληθινά...
** Ψάχνοντας ένα ταίρι μοναδικό, ήρθες εσύ κι έμαθα πως είναι το αίσθημα το μαγικό...
Ένιωσα την καρδιά μου στα φώτα λουσμένη και σε λάτρεψα γλυκιά αγαπημένη.
# Άνοιξαν για μένα οι πύλες του παραδείσου και το μοναδικό που θέλησα, μια ζωή μαζί σου...
Πλημμύρισαν τα μάτια μου από δάκρυα χαράς, μα εσύ τα σκούπισες και μου είπες, ποτέ πια δε θέλω να πονάς.

** Γύρεψα να ξαποστάσω μέσα στην αγκαλιά σου, άνοιξες τα χέρια σου και μου είπες, να... ακούμπα εδώ τα όνειρά σου...
Και μεθυσμένος από της αγάπης σου το μεγαλείο,
όρκο έκανα βαρύ, θα ταξιδεύω μια ζωή μόνο με αυτό το πλοίο...

©Σοφία Κραββαρίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24