18 Μαρ 2018

"Η Αγάπη θα έχει τις Θυσίες της" των Μαίρη Τσίλη και Κωνσταντίνου Ντεκουμέ

Το να συνταιριάξουν οι πένες δύο διαφορετικών ανθρώπων και να γράψουν από κοινού είναι κάτι δύσκολο. Μα όταν συμβεί είναι μαγικό! Χάρη στα Koalakia blog γνωριστήκαμε εμείς. Ο Matthew και η Μαίρη. Σαν συνεργάτες του blog με εντελώς διαφορετική στήλη ο καθένας από εμάς. Και να που μας έδεσε μια εσωτερική επιθυμία και ανάγκη για να ξαναγράψουμε τα αστέρια μαζί με τον δικό μας τρόπο μέσα από την ιστορία μας. " Πάντα σε ιστορίες, τραγούδια, ποιήματα, βιβλία, η αγάπη εξυμνείται ως κάτι το υπέροχο και φανταστικό το αθώο.. Όμως... Πολλές φορές σε πληγώνει και σου δείχνει ένα άσχημο πρόσωπο το οποίο δεν έχει ποτέ εμφανιστεί ή εμφανίζεται σπάνια.... Με αυτήν την ιστορία προσπαθούμε να δείξουμε το μυστικό αυτό πρόσωπο..." Ένα μεγάλο ευχαριστώ και από τους δυό μας στα Koalakia blog για την ευκαιρία να μας φέρει κοντά και για την φιλοξενία των γραπτών μας. 

Μαίρη Τσίλη Κωνσταντίνος Ντεκουμές


"Η Αγάπη θα έχει τις Θυσίες της" 

Νατάσα και Εύα. Δύο κορίτσια εγκλήματα μα και τόσο αθώα. Μέσα σε μια κόλαση που εξατμίζεται μέσα σε έναν αλλιώτικο παράδεισο. Και τόσοι άνθρωποι που βρίσκουν τον χαμένο τους εαυτό μέσα από αυτά τα πλάσματα. Εσύ κι εγώ μαζί. Εγώ κι εσύ χώρια. Σου γλύφω τον λαιμό κι εσύ κλέβεις τον αναπτήρα μου. Η Εύα και η Νατάσα. Δυό γυναίκες που εκδικούνται τον έρωτα κάνοντας έρωτα. Γεννηθήκαμε άρρωστες όπως λένε, όμως σε θέλω. Πάρε με, μίσησε με, γιάτρεψε με. Όχι δεν χρειαζόμαστε γιατρειά εμείς. Έρωτα θα σου κάνω και θα πνίξω τις αυταπάτες με τα πρέπει. Εσύ κι εγώ μαζί. Εγώ κι εσύ χώρια. Σου δαγκώνω το στήθος σου που ξεχειλίζει ηθική κι εσύ μου κλέβεις την αναπνοή. 

Μαίρη Τσίλη και Κωνσταντίνος Ντεκουμές 

Προσεχώς. .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24