16 Νοε 2016

"O Νταής" του Κωνσταντίνου Βαρδή

Γράφει η Σοφία Κραββαρίτη

Ο Κωνσταντίνος Βαρδής σε αυτό του το διήγημα, βουτάει βαθιά σε ένα θέμα ταμπού. Ένα θέμα που δυστυχώς είναι καθημερινότητα πολλών παιδιών. "Ο Νταής" είναι ένα διήγημα άγριο, σκληρό, ωμό θα έλεγες και σου αφήνει μια πίκρα στην ψυχή. Με λίγα λόγια είναι αληθινό. Διαβάζοντάς το δεν κρύβω πως ένιωθα αποστροφή και ήθελα να το σταματήσω. Έπρεπε όμως να το τελειώσω, γιατί αυτά που ένιωθα εγώ διαβάζοντάς το, κάποιες άλλες ψυχές τα ζουν. Παρακάτω διαβάστε τον πρόλογο του διηγήματος και δείτε που μπορείτε να βρείτε ολόκληρο το κείμενο.


"Ο Νταής" από τον Κωνσταντίνο Βαρδή...


Πρόλογος

Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου όπου ένιωθα αποστροφή για αυτό που έγραφα. Μακάρι να μην είχα τους λόγους, τις αιτίες ή τις αφορμές για να γράψω κάτι σαν κι αυτό. Εύχομαι να ήταν ένα όμορφο παραμύθι σαν όλα τα υπόλοιπά· ένα μυθιστούργημα όπως μου αρέσει να αποκαλώ τα έργα μου. Δυστυχώς όμως δανείζεται πολλά γεγονότα από την πραγματικότητα.

Αυτό που διαπίστωσα συγγράφοντας το συγκεκριμένο διήγημα είναι πως τα σκληρότερα σενάρια τα γράφει η ίδια η ζωή. Πως οι μυθοπλαστικές ιστορίες δανείζονται από την πραγματικότητα και όχι το αντίθετο.

Ο «νταής» είναι ένα διήγημα το οποίο όταν τελείωσα ευχήθηκα να μην είχα γράψει γιατί περιέχει πολύ σκληρές εικόνες που ίσως αποστρέψουν μερικούς όπως έκαναν σε εμένα. Ήταν αρκετές οι φορές που ένιωσα το στομάχι μου να σφίγγει και άλλες τόσες που έσβησα μεγάλα κομμάτια παραγράφων για να τα αποτυπώσω ηπιότερα στη συνέχεια.

Το συγκεκριμένο έργο είναι ακατάλληλο για ανηλίκους κάτω των δεκαοχτώ ετών καθώς περιέχει σκηνές με πολλή βία, ψυχολογική και σωματική. Αν κάποιος θεωρεί πως δεν θέλει να έρθει σε επαφή με κάτι τόσο ακραίο καλύτερα να μην το διαβάσει.

Μπορείτε να βρείτε ολόκληρο το διήγημα στο παρακάτω Link:

"Ο Νταής" του Κωνσταντίνου Βαρδή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24