13 Αυγ 2014

Και εσείς με ρωτάτε γιατί (από την Κωνσταντίνα Δασκαλάκη)



Σήμερα δημοσιεύουμε ένα υπέροχο ποιήμα από την Κωνσταντίνα Δασκαλάκη. Το συγκεκριμένο δημιούργημα προοριζόταν για τον διαγωνισμό ελεύθερης γραφής του blog μας αλλά λόγω μικρής έκτασης δεν συμπεριλήφθηκε τελικά. Πάντως, μετά από άδεια της δημιουργού, το δημοσιεύουμε γιατί θεωρούμε ότι αξίζει να διαβαστεί από τους αναγνώστες μας....

Και εσείς με ρωτάτε γιατί




Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που αν δεν φωνάξουμε

Αν δεν ακουστούμε θα σβήσει μια για πάντα η ελληνική φλόγα

Και εσείς με ρωτάτε γιατί

Γιατί να αγωνιστώ για σχέδια τετελεσμένα

Μα δεν ξέρετε
Δεν βλέπετε
Εγώ είμαι τα μάτια της νέας γενιάς
Εγώ βλέπω
Βλέπω ότι αν δεν αντισταθώ
Αν υποκύψω
Τότε θα χαθεί η όραση μου
Εγώ ακούω
Και ακούω όλα τα ψέματα
Και τους ακούω  να μιλάνε
Και βουίζει
Και σωπαίνω
Και όχι πια
Όχι πια σιωπή
Εγώ μιλάω επίσης.
Έχω στόμα και το χρησιμοποιώ
Έχω ψυχή να μιλάει
Να λέει όχι.
Και εσείς με ρωτάτε γιατί.

Κωνσταντίνα Δασκαλάκη

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24