26 Σεπ 2019

"Αμέρικα" του Σοφιανού Βαρούτη

Συμμετοχή στον 7ο Διαγωνισμό Ελεύθερης Γραφής
 
Δραματικό μονόπρακτο

(Η σκηνή είναι άδεια. Παίζουν ένας πατέρας και ένα μικρό κοριτσάκι. Φοράνε ρούχα εποχής. Ο πατέρας κρατά μια βαλίτσα)
ΠΑΤΕΡΑΣ: Λοιπόν, τώρα πρέπει να φύγω. Ο ταξίδι με περιμένει. Καινούργιος τόπος, καινούργια ζωή.
-Δεν θέλω να φύγεις.
-Ναι αλλά πρέπει. Πρέπει να δουλέψω. Γιατί αλλιώς τι θα γίνει;
-Εγώ δεν θέλω να φύγεις. Σε θέλω μαζί μου.
-Μα αν δεν φύγω; Δεν θα έχουμε να φάμε και θα πεθάνουμε από την πείνα.
-Δεν με νοιάζει. Θα πεθάνω από την πείνα γιατί σε θέλω μαζί μου.
-Μην κάνεις σας μωρό. Τώρα είσαι μεγάλη. Ξέρεις τι πρέπει να γίνει.
-Γιατί πας εκεί;
-Πάω να δουλέψω.
-Ναι αλλά αν φύγεις, μετά με ποιον θα παίζω;
-Μπορείς να παίζεις με τα υπόλοιπα τέσσερα αδέρφια σου. Μέχρι να παίξετε δύο παιχνίδια, εγώ θα έχω γυρίσει.

-Θέλω να παίζουμε και μαζί. Να με παίρνεις στους ώμους σου.
-(Γονατιστός) Όταν γυρίσω θα παίζουμε όσο θες.
-Θα αργήσεις;
-Δεν πρόκειται να αργήσω.
-Θα είναι ωραία εκεί που θα πας;
-Ναι.
-Πως το ξέρεις;
-Το έχω δει σε φωτογραφία.
-Θα είναι πολύ όμορφα;
-Θα είναι.
-Κι αν εκεί που πας με ξεχάσεις;
-(αργά) Δεν πρόκειται να σε ξεχάσω. Ποτέ.
-Όχι. Θα με ξεχάσεις. Φεύγεις και δεν με αγαπάς.
-(εξίσου αργά) Σ’ αγαπάω. Γι’ αυτό φεύγω.
(Κάνει μερικά βήματα αργά)
-(με παράπονο) Μην φύγεις!
(Ο πατέρας κλαίει και αυτός στα κρυφά)
-Τώρα γιατί κλαις;
-(Με λυγμούς) Δεν κλαίω. Δεν κλαίω.
-Πάρε με μαζί σου!
(Αγκαλιάζονται και πέφτουν γονατιστοί)
-(Με λυγμούς) Θα δεις! Θα δεις! Θα γυρίσω μια μέρα και όλα θα είναι ωραία. Όλα θα είναι όπως πριν! Θα παίζουμε! Θα ζούμε καλά. Να έχεις μόνο λίγη υπομονή. Λίγη. Και όλα θα πάνε καλά.
-Και τι θα κάνω όσο λείπεις;
-Λοιπόν, όσο λείπω, να με θυμάσαι. Να θυμάσαι τις στιγμές που περάσαμε μαζί και θα νοιώθεις όμορφα. Όλα θα είναι ωραία. Δεν θα σου λείψω έτσι ούτε μια στιγμή.
-(Κλαίγοντας) Σε αγαπάω.
-(Ψιθυριστά) Και εγώ.
(Τα φώτα σβήνουν)
ΤΕΛΟΣ          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24