19 Απρ 2018

"Αποτυπώματα Ψυχής" από τη Μαίρη Τσίλη

Φεύγω

Φεύγω από την αγάπη για να μην φύγει εκείνη πρώτη. Κι είμαι χορτάτη από αναμνήσεις που μάζεψα προσεκτικά σαν προσάναμμα για να βάλω στις απουσίες της ζωής μου φωτιά! Φεύγω από τον έρωτα και τις καψούρες για να προλάβω να ξεπλύνω το πρόσωπο μου και την ψυχή μου από την βρωμιά που με γέμισαν τα απωθημένα της καθεμιάς και του καθενός. Φεύγω από εμένα για να μην βλέπω ότι με κάνει να θυμάμαι ακόμα εσένα. Σιγά την ζωή που ζούμε βρε φίλε. 

Πότε είναι μπουρδέλο και πότε λούνα παρκ. Η καρδιά μου έχει πηδηχτεί περισσότερο από την μεγαλύτερη πουτάνα αυτού του κόσμου. Έχω κλάψει κι έχω γελάσει με κάθε μου κύτταρο. Φεύγω κι ας επιστρέψω για να αποτελειώσω τα θύματα μου. Τα θέματα μου και τους λυγμούς που βγήκαν από το στήθος μου σαν νεογέννητα μωρά με μπάσταρδη μοίρα. Εσύ μην φύγεις όμως. Μείνε για να ζήσεις καλύτερα από όσο έζησα εγώ και για να μου σφραγίσεις τα χείλη με ένα κόκκινο σέρτικο φιλί και με μια τζούρα ευτυχία.

 Μαίρη Τσίλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24