14 Φεβ 2018

"Μα που είναι αυτή η Μελίνα;" του Γεράσιμου Μοσχόπουλου (Μέρος 6ο)

Καλές οι Σεϋχέλλες αλλά οι αναγνώστες μας δεν θα μπορούσαν να επιλέξουν κάτι διαφορετικό από το Νησί της Φαντασίας και να ταξιδέψουν στο άγνωστο. Όμως το Νησί της Φαντασίας δεν είναι αυτό που δείχνει οπότε ο καπετάνιος μας θα αντιμετωπίσει ένα αναπάντεχο πρόβλημα....Φτάνοντας στο τέλος της ιστορίας μας θα κληθείτε να αποφασίσετε για το μέλλον αυτής της περιπέτειας!!

Έτσι ο Καπετάνιος μας ξεκίνησε την αναζήτηση της Μελίνας στο νησί της φαντασίας. Κάθισε σε ένα παραλιακό μπαρ πίνοντας ένα κοκτέιλ, ενώ σκεφτόταν πως θα απολαύσει την πραγματοποίηση της επιθυμίας του, δηλαδή να συναντήσει επιτέλους την Μελίνα. Όπως, καθόταν τον πλησίασε μια όμορφη κοπέλα και αφού κάθισε  δίπλα του στο μπαρ, του απηύθυνε το λόγο.
«Άκουσα κύριε πως ψάχνεις την Μελίνα. Την έχω σπίτι μου και την έχω αφήσει να τρώει τυρί».
«Και γιατί συγκεκριμένα τυρί παρακαλώ;».
«Μα αυτό είναι το αγαπημένο της έδεσμα!».
«Χμ, μάλιστα! Πάμε προς εκείνη;».
«Γιατί βιάζεσαι; Δε θα πάει πουθενά! Την έχω μέσα στο κλουβί της!».
«Θα με τρελάνεις κοπέλα μου! Την έχεις φυλακίσει;».

«Ε, καλά πως κάνεις έτσι κύριε; Δεν είναι πρώτη φορά που το κάνω! Φυλακίζω διάφορα πλάσματα κι όταν τα βαριέμαι τα απελευθερώνω!».
«Απαιτώ να με πας αμέσως σε αυτήν!».
«Καλά κύριε, αλλά μη βαράς!».
Η κοπέλα τον έπιασε από το χέρι μαζί έτρεξαν, αφήνοντας πίσω την παραλία, μέχρι που έφτασαν σε ένα σπιτάκι μέσα σε ένα δάσος.
«Που είναι η Μελίνα;», ρώτησε ο Καπετάνιος αμέσως μόλις μπήκαν στο σπίτι.
«Πολύ ανυπόμονος είσαι κύριε!» αποκρίθηκε η κοπέλα. « Μπες στο διπλανό δωμάτιο και θα την δεις, καθώς είναι μέσα στο κλουβί, το οποίο βρίσκεται πίσω από το μπαούλο».
Σκέψεις τριγυρνούσαν στο μυαλό του ενώ περπάταγε προς το κλουβί.
«Έκανα τόσο δρόμο κι επιτέλους θα δω την αγαπημένη μου!».
Όμως μια αναπάντεχη έκπληξη τον περίμενε, αφού μόλις βρέθηκε πίσω από το μπαούλο, είδε το κλουβί και τι συνάντησε; Ένα μικρό ποντικάκι! Σήκωσε το κλουβί μαζί με το ποντίκι και το πήγε στην κοπέλα.
«Αυτή εννοούσες για την Μελίνα μου;», την ρώτησε.
«Εμ βέβαια, η μόνη Μελίνα, που υπάρχει στο νησί αυτή είναι!».
«Πολύ ωραία, αλλά εγώ εννοούσα την αγαπημένη μου!».
«Και τι να σου κάνω εγώ κύριε; Άλλη φορά να είστε πιο σαφής στο τι ζητάτε! Αν έχετε παράπονα, πηγαίντε στη διεύθυνση!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24