6 Ιουλ 2019

"Αιμοδιψείς Έρωτες" από την Ξένια Ζαρκαδούλα


(Συμμετοχή στην τελική φάση του 7ου Διαγωνισμού Ελεύθερης Γραφής - Ποίηση)

Ψηφίστε εδώ!!

Αιμοδιψείς έρωτες
πέρασαν από την ζωή μου
πληγές γέμισαν το κορμί μου
άφησαν ίχνη θανάτου.

Μέτρησα τα τραύματά μου
ναι, ήταν όλα δικά μου
κρατούσαν συντροφιά στα θέλω μου
χαράκωναν τις ελπίδες μου.
 
Αιμοδιψείς έρωτες
πέρασαν πολλοί από το κορμί μου
γρατσουνιές γέμισαν την ψυχή μου
άφησαν ίχνη απελπισίας.

Μέτρησα τα σφάλματά μου
ήταν κι αυτά όλα δικά μου
παρέα έκαναν στα πάθη μου
αντλούσαν δύναμη από τα όνειρά μου.

Αιμοδιψείς έρωτες
γνώρισαν την αφή μου
γεύηκαν την οσμή μου
λέκιασαν λίγο λίγο το κορμί μου.

Μέτρησα όλα τα χάδια μου
μόνα κι άτονα τα βράδια μου
ψεύτικα φιλιά κι αγκαλιές
με γύρισαν πίσω στο χθες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24