9 Ιουλ 2018

"Ερωτευμένες πόρνες", το νέο βιβλίο της Μαίρης Τσίλη....Η "ιστορία" πίσω από την ιστορία

Είναι σίγουρο ότι πολλοί θα διαβάσουν το νέο βιβλίο από τη Μαίρη Τσίλη με τίτλο "Ερωτευμένες Πόρνες"...αλλά πόσοι θα γνωρίζουν πως προέκυψε η ιστορία τους;  Σε ένα τόσο έντονο και συναισθηματικά φορτισμένο βιβλίο, μερικές φορές η γνώση του background (που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι) το τοποθετεί σε άλλα πλαίσια και βοηθάει τον αναγνώστη να εμβαθύνει στα ουσιαστικά του νοήματα. Η Μαίρη Τσίλη μας κάνει την τιμή να μοιραστεί μαζί μας αυτό το παρασκήνιο και γι' αυτό την ευχαριστούμε ιδιαιτέρως!! Εν αναμονή λοιπόν του βιβλίου, ας δούμε πως προέκυψε όπως το περιγράφει η ίδια...



Το βιβλίο αυτό βασίζεται σε πραγματικές προσωπικές μου εμπειρίες. Όλα ξεκίνησαν το περασμένο καλοκαίρι όταν άρχισα να δέχομαι αιτήματα φιλίας από γυναίκες απλές και καθημερινές. Μου έστελναν μηνύματα ευγενέστατα και διακριτικά μα μετά από λίγο μου έλεγαν εμπιστευτικά πως ήθελαν να ζήσουν διαφορετικές εμπειρίες στον έρωτα. Η δικαιολογία για να με πλησιάσουν και να μου ανοιχτούν ήταν πως με όσα έγραφα έδινα την εντύπωση πως ξέρω να απολαμβάνω τον έρωτα χωρίς παρεξήγηση και ενοχές και βέβαια με απόλυτη εμπιστοσύνη. Και ναι μπήκα στο παιχνίδι. Η αρχή έγινε με την Πέννυ μετά με την Σοφία και το αποκορύφωμα ήταν η Μόνικα. Στο ενδιάμεσο πολλές και διάφορες και ένα σωρό ψεύτικα προφίλ από άντρες που έκαναν τις γυναίκες ακόμα και τις λεσβίες. Ναι έτσι ακριβώς όπως σας το λέω. Προφίλ με φωτογραφίες γυναικάρες που μοιάζουν αληθινές, που σου στέλνουν μηνύματα σαν γυναίκα προς γυναίκα και που όμως είναι άντρες γελοίοι ακόμα και υπεράνω υποψίας. Επίσης προφίλ πραγματικά από γυναίκες αποκαλυπτικά και που όμως πίσω από αυτά υπάρχουν γυναίκες άψογες κυρίες με τα παιδάκια τους μαζί και που ήθελαν να κάνουν έρωτα με γυναίκα και να κοιτάει ο σύντροφος τους. 
Ναι υπάρχουν και όλα αυτά εδώ μέσα. Όπως είπα μπήκα στο παιχνίδι και με ιντριγκάρισαν δυο πράγματα. Το ένα ήταν το να μάθω πως λειτουργούν και το άλλο για να ανιχνεύσω την αλήθεια της ζωής τους και το αν υπάρχει έστω ένα ελάχιστο συναίσθημα μέσα στην ψυχή τους πέρα από την ανάγκη τους για σαρκική ηδονή και κατάκτηση. Τα κατάφερα να φωτίσω ψυχές και απωθημένα. Κινδύνευσα να εκτεθώ μα έμαθα να φυλάγομαι και να μην μασάω. Δίστασα αλλά τόλμησα να γράψω τις Ερωτευμένες πόρνες μου. Γιατί ίσως να αναρωτιέστε κάποιοι από εσάς. Η απάντηση μου είναι η εξής : γιατί ο έρωτας δεν είναι ντροπή σε καμία του μορφή, γιατί βγάζω το καπέλο σε όσες και όσους σέβονται οι ίδιοι πρώτα την κάθε ιδιαιτερότητα τους, γιατί το χειρότερο είδος που γνώρισα είναι αυτές που είναι πόρνες στην ψυχή και γιατί καλό είναι να φυλάγεστε και να προσέχετε από την ουτοπία του έρωτα που δίνεται δωρεάν. . Οι ηρωίδες μου εκτός από την Υακίνθη έχουν τα πραγματικά τους ονόματα. Ξεχωριστή θέση στην ψυχή μου έχει η Μόνικα που η μοίρα το έφερε να γνωρίσω έστω και αργά το πραγματικό της πρόσωπο και την αληθινή ταυτότητα που είχε. Δικαιολόγησα και έφυγα κι ας στάλαξε στην καρδιά μου μια γλυκόπικρη αλμύρα από την μοίρα που έχουν και θα έχουν οι Ερωτευμένες πόρνες που μαζί τους έζησα κι έγραψα και χάραξα στα εύκολα σώματα τους και στις αδύναμες ψυχές τους.

Με όλη μου την αγάπη 

Μαίρη Τσίλη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24