2 Ιαν 2018

"O Clint Eastwood βαριέται" από την Κατερίνα Κρυστάλλη

(Η 3η σε αξιολόγηση συμμετοχή του διαγωνισμού μας είναι το κείμενο "Ο Clint Eastwood βαριέται" από την Κατερίνα Κρυστάλλη) 

  Είναι παραμονή Πρωτοχρονιάς. Όλοι φοράμε τα καλά μας. Εκτός από εκείνον. Δεν είναι ότι φοράει παλιά ρούχα, αλλά δεν είναι ντυμένος με κάτι που θα φορούσες για να γιορτάσεις την αλλαγή του χρόνου. Στέκεται απέναντι μου, δε με έχει δει. Εγώ κάνω πως πίνω ένα μπλε ηδύποτο με λευκές και κόκκινες ομπρέλες. Ένα ποτό που μου θυμίζει την Αμερικάνικη σημαία. Τα μάτια μου είναι καρφωμένα επάνω του. Μοιάζει με τον Clint σε μεγάλη ηλικία. Έχει μια παλιά ουλή δίπλα στο στόμα.

            Βαριέται αφόρητα. Αυτός ο άντρας έπρεπε να βρίσκεται αλλού. Το νιώθει και ο ίδιος. Ακουμπάει την μπύρα του στον πάγκο και ο χρόνος παύει να υπάρχει. Ακούω τις κινήσεις του.      Κανένας άλλος ήχος δεν υπάρχει πια για μένα. Μόνο ο ήχος που κάνει εκείνος. Βγάζει την ταμπακιέρα του από την τσέπη και ακούω τα αλουμινένια ελάσματα της όταν την ανοίγει. Ακούω τα ακροδάχτυλα του που γεμίζουν το φίνο τσιγαρόχαρτο με καπνό. Μπορώ μόνο να φανταστώ πως θα είναι. Βαρύς και μυρωδάτος σαν κολόνια, σαν την ομιλία του.
            Πόση σαγήνη υπάρχει μέσα σε αυτή τη σκηνή; Τόση όση χρειάζεται για να με ερεθίσει.  Το σώμα μου υπακούει μόνο σε αυτόν και στις επιθυμίες του. Λικνίζω το ποτήρι μου στους ήχους που κάνει. Πίνω λαίμαργα το ποτό μου και κρατάω στο χέρι μου μια κόκκινη ομπρέλα. Όταν τελειώσει το στρίψιμο του τσιγάρου τελειώνουν όλα. Ένας οργασμός που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, και μια ιστορία που μόλις ξεκινάει. Σηκώνομαι και τον πλησιάζω. Του μιλάω και δε μου δίνει καμία σημασία. Τον πλησιάζω ακόμα πιο κοντά και φωνάζω. Έχουν γυρίσει όλοι προς το μέρος μου εκτός από εκείνον. Τότε καταλαβαίνω. Έχει πρόβλημα ακοής. Ευτυχώς γνωρίζω τη νοηματική γλωσσά.
            Με βλέπει και μου χαμογελάει. Μου προσφέρει ποτό. Με ρωτάει τι του βρήκα. Με πιάνει νευρικό γέλιο. Πως να του πω ότι ήταν οι ήχοι που έκανε αυτοί που με τράβηξαν σε αυτόν; Του λέω πως μου θυμίζει τον Clint  και αυτό με έκανε να θέλω να τον πλησιάσω. Χαμηλώνει το κεφάλι γιατί ντρέπεται.
             3...2...1....Όλοι μετράνε αντίστροφα για την αλλαγή του χρόνου, κάνουν ευχές και φιλιούνται. Ο Clint και εγώ κοιτιόμαστε στα μάτια και αφήνουμε αυτά να μιλήσουν για εμάς.
           

           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24