8 Σεπ 2017

"Όμορφες Ψυχές" από τη Φωτεινή Σαπουναδέλη (5ος Διαγωνισμός Ελεύθερης Γραφής - Πεζογραφία)

Όμορφες Ψυχές



Πολλοί , έχουν την συνήθεια να εντοπίζουν πάνω στους άλλους μόνο τις αρετές τους και όχι τα μελανά τους σημεία. Αυτό πιστεύω πως κάνω και εγώ, τουλάχιστον τώρα που μεγάλωσα λίγο. Μπορεί να ακουστεί παράλογο , όμως σε οποιοδήποτε άνθρωπο  γνωρίζω ,προσπαθώ να εστιάσω στα καλά του στοιχεία, διότι αυτό μετράει στους ανθρώπους , οι αρετές τους. Αν εστιάζαμε στα άσχημα στοιχεία του χαρακτήρα του άλλου τότε δεν θα είχε νόημα να μπούμε στον κόπο να τον γνωρίσουμε , διότι πολύ απλά θα ήμασταν ήδη προκατειλημμένοι.
   Πριν από κάποια χρόνια , όταν ήμουν μόλις οκτώ θαρρώ γνώρισα κάποιον , που αρχικά μου φαινόταν , ξένος και απόμακρος. Μπορεί να έπαιζε ρόλο η μικρή διαφορά ηλικίας αλλά όπως και να έχει μου προξενούσε φόβο με αποτέλεσμα να αποφεύγω ,μέχρι και οπτική επαφή μαζί του. Καθώς περνούσαν τα χρόνια, μπήκα στην εφηβεία και τα τρία χρόνια διαφοράς που είχαμε δεν φαινόντουσαν πια βουνό στα μάτια μου ,έτσι ξεκινήσαμε να μιλάμε. Και μόνο τότε συνειδητοποίησα τι σημαίνει αυτό που μου έλεγε πάντοτε η μαμά μου , ότι το πιο σημαντικό είναι να έχουμε δίπλα μας ανθρώπους με όμορφες ψυχές. Νομίζω βρήκα τον καθρέπτη μου , έλεγα από μέσα μου όταν μου μίλαγε.

   Πρώτη φορά έβλεπα κάποιον που έχει την ίδια αγάπη στα βιβλία και την μουσική με εμένα , πρώτη φορά αντλούσα γνώσεις από κάποιον πέρα από τους γονείς ή τους καθηγητές μου , πρώτη φορά κάποιος σαν εκείνον ενδιαφερόταν να μάθει για την μέρα μου , να με βοηθήσει , να με στηρίξει , να με ακούσει και να με συμβουλέψει. Νιώθω τόσο ευγνώμον που είχα την τύχη να συναντήσω έναν τόσο όμορφο άνθρωπο στην ζωή μου και να έχω τον τιμή να τον αποκαλώ φίλο μου. Και μην γελιέστε , δεν μιλάω για εξωτερική ομορφιά , αλλά για εσωτερική , διότι αυτό έχει σημασία , ο εσωτερικός μας κόσμος , η ψυχή , η καρδιά μας.
   Μπορώ να πω πως αυτός ο άνθρωπος είναι το στήριγμά μου , και ας μην το ξέρει. Πολλές φορές , όταν το άγχος της καθημερινότητας με καταβάλει , ή όταν νιώθω πως θα λυγίσω προσπαθώ να ακούσω την φωνή του μέσα στο κεφάλι μου  , πολλές φορές το καταφέρνω , αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίσω και να μην τα παρατήσω ποτέ. Εκείνος ήταν που μου είπε να μην σταματήσω ποτέ να ονειρεύομαι και να μην συμβιβάζομαι με λιγότερα από όσα μου αξίζουν. Θα δεις που σε λίγα χρόνια θα αλλάξουν όλα , θα αλλάξεις εσύ και θα γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου , και τότε θα καταφέρεις ότι έχεις ονειρευτεί, αυτό μου είχε πει και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλοι να έχουν κάποιον που να τους δίνει τόση αγάπη και στήριξη.
   Είναι περίεργο αλλά ακόμα και να προσπαθήσω δεν πρόκειται να βρω κάτι αρνητικό να πω για εκείνον . Στα μάτια μου φαντάζει αψεγάδιαστος , ίσως γι'αυτό αρχικά μου φαινόταν τόσο απρόσιτος και απλησίαστος. Βέβαια όπως όλοι μας , έτσι και εκείνος είναι άνθρωπος και είναι γνωστό πως όλοι έχουμε ελαττώματα.Ίσως η καλοσύνη να κάνει τα δικά του απλά να αχνοφαίνονται, δεν μπορώ να πω κάτι με σιγουριά. Όμως, πρέπει να το ομολογήσω , δεν υπάρχουν πολλές  αγνές ψυχές στις μέρες μας , δεν ξέρω καν αν εγώ έχω αγνή ψυχή. Αν και δεν νομίζω πως είναι κάτι που αποκτάται αλλά που φτιάχνεται με τον καιρό, οπότε θέλει προσπάθεια υποθέτω.
   Υπάρχουν στιγμές , που μελαγχολώ και για να είμαι ειλικρινείς τις περισσότερες φορές δεν ξέρω καν τον λόγο , όμως αυτό το οποίο θέλω να πω είναι πως σκεπτόμενη τον συγκεκριμένο άνθρωπο αλλάζει η διάθεσή μου. Δεν ξέρω αν μπορώ να καταθέσω ακριβώς το πως νιώθω για εκείνον ,ούτε αν αυτή την στιγμή αυτά που λέω έχουν όντως νόημα ,αλλά έχουν νόημα τα συναισθήματα; Μπορούν να αποτυπωθούν σε ένα κομμάτι χαρτί ή σε μία οθόνη του υπολογιστή; Κατά την προσωπική μου άποψη όχι ,δεν μπορούν , αλλά τουλάχιστον μετράει η προσπάθεια.
   Δεν ξέρω αν είμαι τόσο σημαντική για εκείνον όσο είναι εκείνος για εμένα , δεν ξέρω αν ποτέ του εξομολογηθώ το πόσο σημαντικό ρόλο έχει στην ζωή μου ή απλά θα πω ένα ευχαριστώ δίχως πολλές εξηγήσεις και ένα συγγνώμη που αρχικά έβγαλα λάθος συμπεράσματα και που επί χρόνια δεν τον πλησίαζα. Πάντως το μόνο το οποίο ξέρω με σιγουριά είναι ότι αυτή είναι μια φιλία που θα αντέξει για πολλά χρόνια.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24