19 Οκτ 2018

H μοναξιά του συγγραφέα πριν την παρουσίαση

Αύριο έχω παρουσίαση για το καινούργιο μου βιβλίο. Και; Τι έγινε; Ε, να έχω τρία χρόνια να κάνω κάτι τέτοιο. Έχω κι ένα βιβλίο ιδιαίτερο, γεμάτο με τις Ερωτευμένες πόρνες μου κι εμένα μαζί τους. Και; Φοβάσαι ή έχεις άγχος; Όχι μωρέ. Απλά νιώθω κάπως. Ξέρεις οι παρουσιάσεις βιβλίων είναι λίγο περίεργες. Ποιος θα έρθει και ποιος όχι. Τι θα πω και πως θα είμαι οκ με όλους, ενώ μπορεί να με πιάσει κρίση μοναχικοπάθειας και αγοραφοβίας και να θέλω να μείνω με τις ηρωίδες μου. 

Να τις χαϊδεύω μέσα στις σελίδες του βιβλίου μου και να ξεριζώνω την ψυχή μου για να την κάνω αναπνοή τους και να ζωντανέψουν από το χαρτί και να έρθουν να με αγκαλιάσουν λίγο πριν την αρχή μα και όταν όλα θα έχουν τελειώσει. Και; Όλα θάλασσα τα βλέπεις στα δύσκολα εσύ. Μπες μέσα κολύμπα όπως σου βγει. Πάντα μια ακτή γεμάτη αλήθεια και αγάπη ωραία θα σε περιμένει εκεί που δεν το περιμένεις.

Μαίρη Τσίλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24