15 Σεπ 2018

"Ίχνη της Καρδιάς" από τον Χρήστο Κεσκίνη

Σ' αγαπάω



«Σ αγαπάω»   σου φωνάζει το ίδιο μου το μυαλό. Δεν το ακούς; Όλα τα υπόλοιπα είναι ασήμαντα. Τι δουλειά έχει ο εγωισμός και η καλοπέραση; Έχω χάσει τον ύπνο μου. ΜΟΝΟ κοντά σου νιώθω καλά. Μου λείπεις γαμώ το. Δεν είμαι ο εαυτός μου. Δεν αντέχω άλλο. Τα παρατάω όλα κι έρχομαι. Πρέπει να θυμηθώ το άρωμα του φιλιού σου. Πρέπει να αναπνεύσω ξανά… Πρέπει να ζήσω…

Αυτό είναι πραγματική δυστυχία. Να κρυώνεις και να μην μπορώ να σου χαρίσω την ζεστασιά μου. Να πονάς και να μην σου δίνω το χάδι μου. Να κλαις και να μη σου σκουπίζω τα δάκρυα. Αυτό είναι θάνατος. Να δίψας και να μη σε ξεδιψάσει το φιλί μου... Αυτό είναι η κόλαση. Αυτό είναι καταστροφή και όλεθρος. Εσύ να υποφέρεις κι εγώ να μην μπορώ να κάνω τίποτα… Μόνο να σε αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24