19 Ιουν 2013

ΝΕΡΑΤΖΙΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ PILATES

Από την Δήμητρα (Διαγωνισμός - 6η Συμμετοχή)



 ‘Εχετε κάνει ποτέ παρέα με ηλικιωμένες γυναίκες; Εγώ ναι! Το θαυμαστικό μπήκε γιατί μαζί τους πέρασα καλά! Δεν έχω πατήσει τα …άντα αλλά περνάω τόσο καλά μαζί τους που είμαι σίγουρη πως αν μπορούσαν να καπνίσουν όσο και εγώ, θα ήταν κολλητές μου!
  
Σας μιλάω για μια μικρή ομάδα των 7 ατόμων. Μικρή για μένα, αλλά για τους περισσότερους της ηλικίας μου είναι οι 7 θηλυκοί νάνοι στο ΚΑΠΗ. Πού τις γνώρισα; Κάνουμε μαζί pilates!

 Η κάθε μία από αυτές τις υπέροχες γυναίκες έχει την δική της υπέροχη προσωπικότητα. Και όλες μαζί είναι ένας χαμός! Μιλάνε όλες μαζί κ θυμώνουν πάλι όλες μαζί χωρίς όμως τα δράματα που έχει η γενιά μου. Δεν κρατάνε κακία και αμέσως τα βρίσκουν όταν μιλάνε για γλυκά!!!!!!



Πόσες πολλές σακούλες γεμάτες νεράτζια έχω δει τους τελευταίους μήνες, δεν μπορώ να σας περιγράψω! Τα χρησιμοποιούν παντού! Στα γλυκά, στα φαγητά ακόμα και στις σαλάτες! Τα νεράτζια ρίχνουν την χοληστερίνη.Τουλάχιστον αυτό μου έμαθαν.


Άλλες ήταν συμμαθήτριες και άλλες μαμάδες από άλλες συμμαθήτριές τους, άλλες ήταν μαζί ξενιτεμένες και άλλες δεν έφυγαν ποτέ από τον τόπο τους, όπως επίσης άλλες ευτυχισμένες στους γάμους τους ή χήρες ή μετά από πολύ θάρρος επιτέλους ελεύθερες! Κουβαλάνε εμπειρίες που όλες μαζί γράφουν τόμους μιας σειράς βιβλίων που μόνο χρήσιμα θα ήταν. Τι να μαγειρέψεις σήμερα; Ρώτα τες! Πάντα θα σου πούνε κάτι διαφορετικό αλλά και τον τρόπο να το μαγειρέψεις! Εχεις να βγάλεις κάποιον λεκέ; Έχεις πρόβλημα με τον αντρα σου ή τη γυναίκα σου; Μάντεψε! ΄Εχουν τη λύση για τα πάντα, έχουν την όρεξη να σου δείξουν, να σου διηγηθούν, να μοιραστούν τη ζωή τους, τα λάθη τους, να σε αγκαλιάσουν…
Θα μου λείψουν τα κορίτσια μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24