8 Δεκ 2012

Περί μουσικής……


Αν με ρωτήσει κάποιος ‘τι είναι η μουσική για σένα’, θα του απαντήσω η ζωή μου όλη…η φίλη μου…η πιο στενή….και ας μην έχω ασχοληθεί ποτέ με την μουσική παίζοντας κάποιο όργανο ή πηγαίνοντας στο ωδείο…
 Από μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου να έχω μαζί μου το ραδιοφωνάκι και να ακούω μουσική…καθ’ όλη την διάρκεια της μέρας….Λύπες, χαρές και αυτή πάντα εκεί…Σκόρπιες μελωδίες, σκόρπια στιχάκια γραμμένα σε θρανία, τσάντες, τοίχους…Από τότε μου γεννήθηκε  η συνήθεια να ταυτίζω πρόσωπα και καταστάσεις με μελωδίες και τραγούδια...και να εκφράζω τα συναισθήματα μου μέσα από την μουσική…Μάλιστα πρόσφατα διάβασα ότι η μουσική βοηθάει στην ανάκτηση της μνήμης και εφαρμόζεται σαν μέθοδος σε άτομα με αμνησία και όχι μόνο, σε πειραματικό ακόμη στάδιο αλλά ήδη έχουν παρουσιαστεί  θετικά αποτελέσματα..
Σε κάποιους όλα αυτά ίσως να φαντάζουν υπερβολή αλλά αναρωτηθείτε αν έχετε αφιερώσει ποτέ κάποιο τραγούδι σε κάποιο αγαπημένο πρόσωπο ή αν έχετε συνδυάσει κάποιες σημαντικές προσωπικές σας στιγμές με κάποιες μουσικές… μα και βέβαια έχετε και ποιός δεν έχει!!! Σε αυτή την παράμετρο  της μουσικής θα ήθελα να εστιάσω…στην ‘αναλγητική’ ικανότητα της…άλγους κάθε είδους.. όχι μόνο του έρωτα ή της «καψούρας» …
Το μόνο που δεν μου αρέσει στην μουσική είναι η κατηγοριοποίηση της σε  είδη…λαϊκό, έντεχνο, σκυλάδικο κτλ…Άλλωστε σε κάθε περίπτωση ταιριάζει και διαφορετικό είδος τραγουδιού…Ο δογματισμός της μουσικής δεν υφίσταται όσο και αν προωθείται σαν ρεύμα τα τελευταία χρόνια… Η μουσική , για μένα, είναι μία... και μιλάει στις καρδιές μας !
Κάποιες πρώτες σκέψεις πάνω στην μουσική για αρχή….Τα λέμε σύντομα…    

Συνεισφορά της φίλης VAG!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24