1 Νοε 2018

"Αποτυπώματα Ψυχής" από τη Μαίρη Τσίλη

Λένε για μένα


Πόσα ρημάδια έρωτες ακόμα θα μου γδέρνουν το δέρμα της ψυχής. Πόσες αλήθειες πουτάνες θα φιλούν την μοίρα μου και θα την ξεσκίζουν χωρίς να της χαρίζουν οργασμό ευτυχίας. Ήρθα από το τέλος για να προλάβω την αρχή. Αυτοκτόνησα τα παιδικά μου χρόνια. Έτσι για να μην λέτε ότι έχω απωθημένα. Σκότωσα ακόμα και τους γονείς μου μέσα στην μνήμη μου. Για να μην λέτε ότι πονάω ακόμα. Πέταξα τις λέξεις μου, αφού έκανα έρωτα μαζί τους, στα σκουπίδια για να μην μου λέτε ότι γράφω καλά. Και ύστερα φόρεσα ανάποδα τον ζουρλομανδύα στην ψυχή μου κι έκανα πραγματικότητα τα όνειρα μου μέσα στα όνειρα μου.

Για να μην λέτε γιατί αργεί ο ύπνος να με πάρει. Στο φινάλε έπαψα να δαγκώνω τις πληγές μου και άρχισα να τις φιλάω βαθιά, και να τους ρίχνω ακριβό αλκοόλ για να μην αναρωτιέστε αν είμαι δυνατή ή τρελή. Κι ύστερα κάποιοι με αγάπησαν κάποιοι όταν πέθανα για να έχουν να λένε δυό καλές κουβέντες και για να έχετε κι εσείς να λέτε όσα ποτέ δεν είπατε...

Μαίρη Τσίλη

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24