29 Μαΐ 2019

Σκυτάλη του Τρόμου - Μάριος Δημητριάδης

Με την υπογραφή της Σοφίας Κραββαρίτη

Μάριος Δημητριάδης

Μάριε σε καλωσορίζουμε με χαρά στη "σκυτάλη του τρόμου" και θέλουμε να μας πεις ποιο ήταν το βιβλίο που χαράχτηκε ανεξίτηλα στη μνήμη σου και για ποιο λόγο έκανε τη διαφορά από τα υπόλοιπα που έχεις διαβάσει. Υπάρχει κάποιο σημείο στην πλοκή του, που πιστεύεις πως δε θα ξεχάσεις ποτέ; 


Είναι μια ερώτηση που μου κάνουν συχνά και κάθε φορά δυσκολεύομαι να απαντήσω. Είναι τόσα πολλά τα βιβλία που μου άρεσαν, που δεν μπορώ να πω με σιγουριά ποιο ήταν αυτό που χαράχτηκε στη μνήμη μου περισσότερο από τα υπόλοιπα. Θα σας πω δύο λοιπόν, το καθένα για διαφορετικό λόγο. Το ένα είναι η «Νυχτερινή Βάρδια» του Stephen King για τον λόγο του ότι ήταν το πρώτο βιβλίο τρόμου που διάβασα και μου άλλαξε ουσιαστικά τη ζωή. Το άλλο είναι το «Εργοστάσιο εφιαλτών» του Thomas Ligotti το οποίο θεωρώ ότι είναι ένα έργο τέχνης, τόσο από λογοτεχνικής πλευράς όσο και από το μεγαλείο των ιδεών του συγγραφέα. Όπως βλέπετε και τα δύο είναι συλλογές διηγημάτων, τις οποίες γενικά λατρεύω. Το διήγημα σαν φόρμα θεωρώ ότι είναι πιο άμεσο και in-your-face και είναι κάτι που προτιμώ τόσο να διαβάζω όσο και να γράφω.  
 


Επίσης... ποιος/α θα είναι ο/η επόμενος/η συγγραφέας που θα πάρει από το χέρι σου την... "σκυτάλη του τρόμου;"


Δίνω με τη σειρά μου τη σκυτάλη στον φίλο και συνεργάτη μου, Γιώργο Δάμτσιο. Σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24