21 Αυγ 2017

"Ο θριαμβευτής χρόνος" από τον Δημήτρη Σαρμανιώτη (5ος Διαγωνισμός Ελεύθερης Γραφής - Ποίηση)

Ο θριαμβευτής χρόνος


Έρχεσαι στον ύπνο μου συχνά.
Τούτος τώρα είναι ο μόνος τρόπος να σε συναντήσω.
Κλείνω τα μάτια και αναμένω τη μορφή σου να έλθει.

Μα όταν έλθει έρχεται φευγαλέα
κι εγώ την κυνηγώ να την προφτάσω.
Θυμάσαι;
Όπως και τότε που ήμουν ο εραστής σου.
Φευγαλέα ερχόσουν και πάλι χανόσουν.
Κι εγώ έμενα πίσω να κοιτώ και να προσμένω.
Σε καρτερούσα διαρκώς μα σωνότανε ο χρόνος.

Μισώ τον χρόνο με ό,τι έχω μέσα μου.
Γιατί σε έκλεβε από εμένα.
Μα εσύ είχες πέσει θύμα του
κι εγώ δεν είχα το κουράγιο να σε σώσω.

Ήθελα βλέπεις να σωθώ πρώτα εγώ.
Κι έτσι κατάφερα να χάσω εσένα.
Κι έτσι κατάφερα να χάσω εμένα.
Κι ο χρόνος;
Άμείλικτος κι αιώνιος θριαμβευτής.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24