24 Μαΐ 2017

Η συγγραφέας Μαρία Καφφέ απαντά στο ερωτηματολόγιο του Προυστ

Το ερωτηματολόγιο του Προυστ είναι ένα τεστ προσωπικότητας το οποίο αποδίδεται στον Προυστ αλλά στην πραγματικότητα το δημιούργησε η Αντουανέτα, φίλη του Προυστ και αυτός απλά το απάντησε. Παρόλα αυτά έχει μείνει γνωστό με αυτό το όνομα και χρησιμοποιείται με αρκετές παραλλαγές εδώ και 130 περίπου χρόνια. Σε αυτό λοιπόν απάντησε η συγγραφέας Μαρία Καφφέ οπότε είναι μία καλή ευκαιρία να την γνωρίσουμε καλύτερα...

 
Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;

H απόλυτη ευτυχία πολύ απλά συνίσταται στα συναισθήματα του καθενός μας.κάθε γεγονός δυσάρεστο η ευχάριστο πόσσο βαθιά η όχι μας αγγίζει..και κατα πόσο τα έχουμε βρεί με τον ευατό μας.Η ευτυχία βρίσκεται μέσα μας πάντα.

Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;

Το ξυπνητήρι..ρυθμισμένο στην ίδια πάντα ώρα για την δουλειά.

Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;

Συζητώντας με φίλες μου περιστατικά απο την φοιτητική μας συμβίωση.

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;

Ότι είμαι πολύ παρατηρητική σε βαθμό αηδίας..και διαισθαντική...


Το βασικό ελάττωμά σου;

Βασικό μου Ελάττωμα είναι ότι θέλω να πιστεύω στην καλοπροαίρεση των ατόμων και την θετικότητα της σκέψης.

Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Στα λάθη που δέν έχουν βλάψει άλλους ανθρώπους και δεν είναι επιτηδευμένα η επαναλαμβανόμενα σε συχνότητα και διάρκεια.

Η τελευταία φορά που έκλαψες;

Για απώλεια συγγενικού προσώπου.

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;

Ταυτίζομαι με τους Επαναστάτες του 1821, και γενικά πάντα επαναστατούσα ενάντια στο άδικο και στην υπωδούλωση του αδυνάτου.

Ποιοι είναι οι ήρωές σου σήμερα;
 
Οι ηρωές μου είναι οι βιοπαλαιστές και οι μονογονεικές πολύτεκνες οικογένειες καθώς και εγώ έτσι μεγάλωσα. Ο πατέρας μου “έφυγε” πολύ νωρίς και μεγάλωσα σε μια μονογονεική πολυτεκνη οικογένεια.

Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε;

Δεν μπορώ να μνημονεύσω μόνο μία,η κάθε μία ταινία σου αφήνει μία εικόνα,μία αίσθηση μοναδική.

Το αγαπημένο σου ταξίδι;

Το Παρίσι,στο ταξίδι με τα περισσότερα απρόοπτα για το οποίο την ομορφιά του,την διαπολιτισμικότητα του και τα αξιοθέατα του μπορώ να μιλάω για ώρες...


Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;

Πάρα πολλοι .Δεν θα μνημονεύσω όμως κανέναν.
 
Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;

Όταν ο άντρας ξέρει τι θέλει και το διεκδικεί με αντρισμό και πυγμή.Δυστυχώς έχουν αλλάξει οι εποχές και έχει χαθεί η μαγία του άντρα του “πολλά” βαρύ που θα χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι και θα διεκδικήσει μια γυναίκα.
 
…Και σε μια γυναίκα;

Όταν είναι ευαίσθητη και καλοπροαίρετη.Η εποχή μας μαστίζεται απο δήθεν...

Ο αγαπημένος σου συνθέτης;

Ο αγαπημένος μου συνθέτης έιναι ο Mίκης θεοδωράκης και ο Σπανουδάκης.

Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;

 Αμελι του Yan Tiersen

Το βιβλίο που σε σημάδεψε;

Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα ήταν αρκετά συγκλονιστικό αν και καταθλιπτικό.Με τίτλο "Ο σκύλος που τόλμησε να ερωτευτεί της κορεάτισσας συγγραφέα Sun-Mi Hwang"...Αφηγείται μία ιστορία αγάπης και ζωής μέσα απο τα μάτια ενώς σκύλου και του αφεντικού του και πώς και οι δύο συνδέονται με αγάπη μέχρι και στον θάνατο.Αληθινά συγκινητικό.

Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;

Ο Δημήτρης Μυταράς και ο Ελ Γκρέκο..

Το αγαπημένο σου χρώμα;

Το λευκό της αγνότητας και της νηνεμίας.

Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
 
 Οτι κατάφερα και επέζησα μετά απο έναν θάνατο, ένα τροχαίο, μια απόλυση.

Το αγαπημένο σου ποτό;

 Αν και δεν πίνω ένα ντάστι είναι ότι πρέπει σε πολλές περιστάσεις.

Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;

Ίσως αν μετανιωνά να μην ήμουν αυτην που είμαι τώρα.

Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα;

Τους κενους και ψεύτικους ανθρώπους που θέλουν να δείχνονται για καλοί αλλά μέσα τους είναι άδειοι.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
 
 Να παίζω με τα ανιψάκια μου,να περπατώ η να τρέχω στο πάρκο,να γαληνεύω την ψυχή μου.

Ο μεγαλύτερος φόβος σου;

Αυτην την ερώτηση μου την είχαν κάνει πρώτη φορά σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που είχα συμμετάσχει στο alberobello τον Μαίο του 2012. Η απάντηση μου είναι ..να μην πεθάνω πριν προλάβω να εκπληρώσω όλα μου τα όνειρα.

Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;

Σε καμία,τα ψέματα είναι για τους βλαβερούς και εγώ δεν επιθυμώ να βλάψω κανέναν.

Ποιο είναι το μότο σου;

Η ζωή συνεχίζεται....και άν χάσω το ένα τρένο..θα πάρω το επόμενο..

Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;

Σε ένα ερημικό νησί σε μία παραλία εξωτική να νίωσω εστω και για λίγο οτι είμαι στον παράδεισο.
 
Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;

Θα ήθελα να μου πεί αν εκπλήρωσα τον σκοπό για τον οποίο ήρθα στην γή.

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;

Είμαι σε μία εναρμονισμένη γαλήνη και ψυχική νηνεμία και το απολαμβάνω απόλυτα.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24