2 Ιουν 2019

Προσεχώς...από τη Σοφία Κραββαρίτη

Η Σοφία Κραββαρίτη ποτέ δε σταματά να δημιουργεί. Αυτό το διάστημα ετοιμάζει κάτι καινούργιο, το οποίο όμως δεν αποκαλύπτει. Αλλά μας δίνει μία γεύση για να προσπαθήσουμε να το ανακαλύψουμε μόνοι μας...όσοι γνωρίζουμε τη δουλειά της μέχρι τώρα ίσως φανταζόμαστε κάτι...για τους υπόλοιπους μάλλον ήρθε η ώρα να την ανακαλύψουμε...
 

"Γαμημένοι! Γαμημένοι όλοι τους! Ένοχοι! Δήμιοι της αγάπης και του έρωτα! Εκτελεστές του ονείρου και πατέρες της αβεβαιότητας και της αμφιβολίας! Δηλητηριάζουν τη χαρά, καταργώντας κάθε ελπίδα, κάθε όμορφη στιγμή! Τους μισώ! Απεχθάνομαι τη δειλή σιωπή τους που θάβει κάθε σκέψη, γεννώντας την καταστροφή μέσα μου! Μισώ το δημιούργημά τους, μια νεκρή ελπίδα που πρέπει να θρηνώ από τα σπλάχνα μου ακόμα! Τους μισώ για κάθε κομμάτι μου που σπάει και ξαναπλάθεται κέρινο, ανέκφραστο, ακροβάτης της μοναξιάς και της απελπισίας! Τους μισώ που έχουν καταργήσει το είδωλό μου κάθε φορά που το ψάχνω μέσα σε άδειους καθρέφτες! Τους σιχαίνομαι για κάθε άδειασμα ψυχής και για κάθε αέρα που σηκώνεται όταν ψάχνω να βρω τα σπασμένα μου κομμάτια! Κρίνονται ένοχοι! Κανένα έλεος, κανένας οίκτος! Καταδικάζονται σε ισόβια απέχθεια, ισόβιο μίσος και ισόβια εκδίκηση! Θάνατος σε κάθε σκέψη τους πριν γίνει πράξη! Καταδικάζονται να είναι αιώνια καταραμένοι!"

Σ.Κραββαρίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24