26 Σεπ 2019

"Στο υπόσχομαι" από τη Βιολέττα


Συμμετοχή στον 7ο Διαγωνισμό Ελεύθερης Γραφής
 
Στο υπόσχομαι.
Αυτό είναι το τελευταίο ποίημα που σου γράφω.
Δεν θα σε ξαναενοχλήσω.
Δεν θα αφήσω το μυαλό μου να έρθει σε εσένα.
Όσο και να το θέλω. Όσο και να πονω.
Θα πάω παρακάτω.
Θα πάρω το χαμόγελο μου αγκαζέ και σε μια τσάντα θα βάλω μερικά όνειρα μας,
και θα πάω παρακάτω.

Στο υπόσχομαι.
Αυτό είναι το τελευταίο ποίημα που σου γράφω.
Δεν θα ξανακούσω τα τραγούδια μας.
Δεν θα πάω στα μέρη που συχναζαμε.
Όσο και να το θέλω. Όσο και να πονω.
Θα πάω παρακάτω.
Θα πάρω τις αναμνήσεις μας μαζί και σε ένα χαρτί θα γράψω για εσένα,
Και θα πάω παρακάτω.

Στο υπόσχομαι.
Θα γίνεις ένας παλιός φίλος μου ,
Και το όνομα σου δεν θα ξυπνάει τις πεταλούδες μου.
Η μορφή σου δε θα μου δημιουργεί άγχος και θα διαγράψω κάθε φωτογραφία μας.
Στο υπόσχομαι από αύριο σε θα είσαι τίποτα για εμένα.
Αλλά σήμερα σε παρακαλώ έλα.
Δεν θέλω να πάω παρακάτω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24