20 Ιουν 2016

"Μίλα μου..." (4ος Διαγωνισμός Ελεύθερης Γραφής)

Από την Σοφία Κραββαρίτη



Μίλα μου να γίνεται η φωνή σου γλυκός σκοπός...
... μίλα μου...
Μίλα μου να χαϊδεύεις τις σιωπές μου...
... μίλα μου...
Μίλα μου να γαληνεύεις την καρδιά μου...
... μίλα μου...
Μίλα μου να εξημερώνεις τα πάθη μου...
... μίλα μου...
Μίλα μου να ξεχνώ τον πόνο μου...
... μίλα μου...
Μίλα μου να σε νιώθω κοντά μου...
... μίλα μου ...
Μίλα μου σα να διαβάζεις την σκέψη μου...
... μίλα μου...
Μίλα μου να σε αισθάνομαι αίμα που κυλά στις φλέβες μου...
...μίλα μου...
Μίλα μου σα να μην υπάρχει αύριο...
... μίλα μου...
Μίλα μου να παίρνεις τον πόνο μου μακριά...
... μίλα μου...
Μίλα μου να δίνεις ζωή στις αισθήσεις μου...
...μίλα μου...
Μίλα μου ν' ανάβεις τον φάρο της ζωής μου...
... μίλα μου...
Μίλα μου να ταξιδεύω στη χώρα της αγάπης...
...μίλα μου...
Μίλα μου να γίνεσαι μέλλον ζωντανό...
... μίλα μου...
Μίλα μου να περπατώ στα μονοπάτια των λέξεών σου...
... μίλα μου...
Μίλα μου να έχουν λόγο τα όνειρα να υπάρχουν...
... μίλα μου...
Μίλα μου τις στιγμές που σ' αγαπώ...
... μίλα μου...
Μίλα μου να σ' ακούω...
...μίλα μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24